zondag 25 december 2016

Merry Christmas ...


Vanuit Florida wensen we jullie een Vrolijk Kerstfeest, geniet ervan met ieder die je lief is!





In Amerika wordt met de Santa tracker officieel bijgehouden waar Santa Claus met zijn slee is en wanneer hij verwacht kan worden, heerlijk om te zien hoe zonder gezeur en met enthousiasme door jong en oud hiervan wordt genoten.

We vieren kerst in de villa en ik maak natuurlijk een kerstdiner. Maar ja het wordt wel 28 graden dus ik denk niet dat het iets ingewikkelds gaat worden. Het blijft toch apart, Kerstmis in de zon.

Het is weer volop genieten van Florida en de relaxte manier van leven.

De weergoden zijn ons gunstig gezind en het was dan ook weer eens de hoogste tijd voor Aquatica.
We struikelden over de zonaanbidders en moesten vechten voor een zonnebedje, zoals je op de foto ziet. Het is altijd lekker om daar en paar uurtjes door te brengen.




Deze kerstweek was een gekkenhuis op de wegen rond Orlando. Maar ja er was een onbedwingbare drang tot shoppen en daar hebben we fijn aan toegegeven.

We zijn steeds vroeg op pad gegaan en ik heb een mooie buit bij de Premium Outlets waar ik heel blij mee benkiss .  Ray kon (nog) niet slagen, maar dat komt nog wel.

De Latino's blijven een bizarre vertoning, lege koffers achter zich aan slepend gaan ze winkel in winkel uit en kopen zich helemaal klem. Voorheen hoorde je in de mall en outlet gezellige Engelstalige kerstliedjes, nu hoor je ze ook in het Spaans of Portugees, jammer hoor we zijn toch in Amerika.
Niet alleen de Premium outlet, ook de Florida mall en The Loop waren aan de beurt grin

Omdat het zulk heerlijk weer was hebben we verder genoten van de villa, heerlijk zonnen bij je eigen pool. Dat is ook vakantie gewoon niksen.

We zijn alweer ruim drie weken hier, de tijd vliegt voorbij maar gelukkig hebben we nog even en kunnen we gewoon verder genieten.

Op Facebook zag ik dat velen zaterdagavond naar 'All You Need is Love' keken en dat ga ik nu ook doen,  ik begrijp dat er dozen tissues nodig zijn, ik ben benieuwd.

Een kort blogje deze keer, maar jullie hebben wel wat anders te doen vandaag, nogmaals fijne dagen!






11 opmerkingen:

Renee de Korte zei

Dat vind ik ook zo jammer die latino's en dat spaanse geklets! Ik wil gewoon Amerikaans horen! Maar ja so be it.
Ja All you need is love was weer geweldig, vooral die eerste man , zo aan doenlijk en echt!
Fijne kerstdagen en geniet van die heerlijke warmte!

De Biegjes zei

Tja, de Latino's blijven een volk apart die wij nooit zullen begrijpen denk ik :). Wat zijn jullie lekker aan het genieten zeg, gewoon lekker blijven doen! En voor All you Need heb je inderdaad tissues nodig, hij was weer als vanouds. Merry Christmas!

Cindy zei

Apart he, die latino's. Hoe doen ze dat vraag ik me af... hele koffers volgooien met aankopen.
Heerlijk dat jullie zo genieten. En het weer, zucht... wat lijkt het me lekker, die warmte met kerstmis.
En dat nog vele weken lang, heerlijk!
Geniet er lekker van, en fijne kerstdagen!

Marja en Tony zei

Lijkt me inderdaad erg vreemd kerst bij 28 graden, maar ja, het gaat hier vandaag ook al richting de 11 gr.
Het ideaal beeld van sneeuw op de kerstdagen zal wel verdwijnen.
Goed geslaagd met shoppen en ik snap eigenlijk niet dat je nog zin hebt in Aguatica met die drukte, is gewoon claustrofobisch ;)

Esther Sloof zei

Shoppen, zonnen en een leeg Aquatica, lijkt me niks aan πŸ˜‚πŸ˜‚
Nee hoor, tikkeltje jaloers, heerlijk!
AYNIL was weer flink janken, dus tissues niet vergeten.
Fijne kerst!

Sonja zei

Tja die latino's, apart volk. Jammer dat dat ook ten koste gaat van de kerstliedjes. En wat een temperatuurtje zeg. Een witte kerst zit er voor jullie ook niet in. Nou ja wit zand is prettiger dan sneeuw. Ik ben benieuwd hoe jullie kerstmaal er uit ziet. Geniet in ieder geval goed van deze dagen samen. Feliz Navidad!

Elstars zei

Ook voor jullie fijne kerstdagen toegewenst. Het vakantievieren gaat goed bij jullie! Heerlijk weer, lekker shoppen en genieten van wat je tegen komt!

Saskia zei

Heerlijk hoor Sonja dat weer.....zou ik na 5 weken onder de grond ook wel kunnen gebruiken hahahaha. Helaas hier geen witte kerst maar het is niet anders. Ga lekker verder met genieten, zonnen en shoppen..... En het js al gezegd maar: Feliz Navidad!!

2theusa/Christa zei

Voor jullie ook een heel gezellige kerst, lekker in de zon! Lijkt mij heerlijk. Drie weken alweer, wat vliegt de tijd toch om, maar jullie hoeven gelukkig nog niet naar huis. Geniet maar lekker verder.

De Moolenschotjes zei

Oo wat lijkt me dat heerlijk kerst in korte broek.
Net de verwarming hier wat hoger gezet en uitzending gemist gekeken van all you need is love..
Wat hebben jullie weer een heerlijke relax week gehad,en gewoon volgende week weer shoppen voor ray .
Is altijd leuk om te shoppen in Florida dat vinden ook de latino's zo te lezen.
Fijne dagen en geniet zeπŸŽ„πŸ˜˜

Hannie zei

Geef mij ook maar zo'n lekker warm weekje. Die temperaturen zijn ongekend.
Have fun!