dinsdag 18 december 2012

Florida mall en meer…

In de villa is een telefoon tegen de keukenmuur gemonteerd, zo’n ouderwetse die je ook in oude series ziet, met een erg lang snoer. Het probleem met de telefoon was dat je het snoer tijdens het gesprek niet mocht bewegen anders verbrak de verbinding. Nu had ik al verschillende gesprekken gevoerd, met mijn hoofd stijf tegen de muur gedrukt en dan ging het goed. Maar Ray had zijn vriend in Ohio aan de telefoon en dat gesprek was zo geanimeerd dat tot drie keer toe de verbinding verbrak. Daar werd hubby erg chagrijnig van. We namen contact op met de makelaar en ze beloofde een nieuws snoer te laten monteren. Bij terugkomst vanmiddag stond er een brandnieuw modern toestel op te laden. Wat een service.

Vanmorgen gaf een onderdeel van het scheerapparaat van Ray er de brui aan en dus zat er niets anders dan richting Best Buy te gaan. Het werd de Best Buy bij de Florida Mall.

Camilla

foto van internet

Ik had helemaal zin in een lekkere pedi- manicure behandeling bij Camilla’s day Spa. Camilla had helemaal niets te doen en ik nam plaats voor het ultieme verwen moment. Jennifer uit Vietnam had er  zin in en met haar tengere sterke vingers gaf ze ook een stevige voet- en arm massage. Heel prettig, maar ze vond kennelijk dat ik me niet voldoende ontspande en ik kreeg iedere keer een pets op mijn arm van haar. Maar het was toch een heerlijk uurtje en het resultaat mag er zijn.

We besloten lekker te gaan shoppen en Macy’s stond natuurlijk als eerste op het lijstje. Oh wat hebben ze weer veel moois. Na de kerst barst de sales los en met dat in gedachten wilden we eigenlijk nu nog niets kopen, dat hebben we dan ook niet gedaan.  

Sushi1

Midden in de mall is Sushibar Wasabi gekomen, de sushi ligt op een carrousel  en de heerlijkheden van je keuze kun je er vanaf pakken. Het ziet er super uit. Anita: op je lijstje ;-)

sushi2Wasabi

Ook Santa was aanwezig, maar bah wat was hij grumpy, er kon geen smile vanaf. De kindjes keken dan ook angstig naar hem, als ze hem al aan durfden te kijken.

Santa Florida mall

We zagen vandaag voor het eerst onze buren, een Amerikaans stel op leeftijd.  Ze waren in de pool aan het kibbelen, we konden het woord voor woord verstaan. We zaten in het zonnetje en deden ons uiterste best om niet te luisteren, maar gezien het volume was dat onmogelijk. Op een bepaald moment vonden ze kennelijk dat het genoeg was en mevrouw wilde een hugh, die kwam … met veel geluid. Dit belooft wat de komende tijd…

Alle Floridagangers die bijna richting de Sunshine State komen, alvast een goede reis, jullie gaan veel moois zien met daarbij een heerlijk zonnetje!

18 opmerkingen:

Teleton zei

Lekker relaxed dagje. En heerlijk, die Mien en Koos Dobbelsteen naast jullie. Daar krijg je vast nog veel plezier van.......en je hebt geen telefoon nodig om van ze te horen!

Anita zei

Wat een heerlijke verhalen Sonja, jezelf laten verwennen bij Camilla Day Spa. Het is daar ook zo lachen als je tijdens het nagels drogen een nek- en schoudermassage krijgt :)
Wasabi stond inderdaad al op mijn restaurant lijst, leuk dat je aan me denkt. Wil het zeker proberen.
Heel veel plezier weer.

jesse, christel en twan zei

wij zijn ook echt aan het aftellen Sonja. Zondag komen we die kant op!!
groeten twan

Saskia zei

Ohhh wil je het niet over de sale hebben, ik zie groen van jaloezie hahaha. Leuk zo'n buren, heb je geen tv met soaps nodig.
Have Fun!!

Patrice zei

Heerlijk zo'n uurtje verwennerij bij Camilla. Misschien een idee voor Santa ? Of wie weet een goed idee voor de buurman om zijn vrouw daar een uurtje te laten verwennen. Wel zo rustig voor iedereen :-)

Knap hoor dat je je hebt ingehouden met shoppen. Dat belooft wat voor volgende week :-)

Ga zo door met genieten, dan genieten wij digitaal mee !

Rick, Sunshine State zei

Ik zou wel willen aftellen ...maar het duurt nog zo lang.. Hoewel jullie blog houd ons op de been ;-)

Fred zei

Leuk zulke buren :)
Ik lees dat mijn shop poging bij de lokale mall beter geslaagd is, zonder grunpy santa haha.
Nog veel plezier!

marijke8 zei

Hier is het aftellen ook begonnen. Heerlijk ik heb er zin in. Als je dan ook nog op 2e kerstdag jarig bent, mag ik mijzelf nog verwennen ook met een kado.
Sonja nog bedankt voor alle info over Washington, heb de senator al aangeschreven.
Marijke8

Tiana zei

Jullie zijn er nog wel even, dus met het shoppen komt het wel goed!
Enne, van je buen moet je het hebben!

Hannie zei

Heerlijk in de nail salon geweest. Moet ik ook maar eens doen. Tja de sale na de kerst, maar dan is het ook weer megadruk. Maar eens kijken hoe wij dat gaan doen.
Morgenavond zijn wij daar ook!!!

Soraya zei

Ook wij zijn aan het aftellen,nog een paar dagen en dan skiën in Oostenrijk.
Maar de IPad gaat mee om op de hoogte te blijven van al jullie mooie belevenissen !
Hele fijne feestdagen !
Gr. Soraya

Anoniem zei

Goed dat je jezelf even hebt laten verwennen in de spa. Tja je moet er straks toch op je kerst best uitzien ;-)
En dan daarna helemaal los in de uitverkoop. Jullie hebben het zwaar daar.

ina zei

Haha, die Santa, zeker niet genoeg klanten voor hem, zo grappig, Santa met een kassa erbij, ik dacht altijd dat je gratis op schoot mocht, niet dus. Leuk jullie verhalen uit de Sunshine state te lezen, terwijl het hier grauw en grijs is.

Aggie zei

Heerlijk, jullie zijn alweer volop aan het genieten!! Had het begin gemist, maar beloof beterschap en zal je weer gaan volgen. Maak er een mooie tijd van!

Enjoy!!

Cindy zei

Klinkt allemaal heerlijk! De Camilla Day Spa in mijn favorieten mapje Orlando gezet, ook maar eens vereren met een bezoekje. Voor mij nog 8 weken :-)
Geniet er van!

SiLv!@ zei

Lekker hoor zo'n spabehandeling! Zo'n blog doet het aftellen minder lang lijken voor ons...thanks!

Twinmom1995 zei

Wat ziet die sushibar er leuk uit zeg, ik heb begrepen dat hij ook nog erg goed is. Leuk om weer met jullie mee te lezen.Veel plezier.

Robert-Jan en Yvonne zei

Gezellig die buren ;-) !! En die sushibar heb ik vorige maand wat genomen; erg lekker en heek erg betaalbaar !!