dinsdag 3 januari 2012

Mijn leven met en zonder Keith (autobiografisch)

Vandaag weer een vrolijke bijdrage van onze gast columniste Léonine: 

De afgelopen dagen iedere ochtend wakker geworden naast Keith. Wauw wat een man!! Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed! Boeiende persoonlijkheid! En hij wil me maar niet loslaten ;-)! Lig ik op m'n zonnebed, hij ook, ben ik in de kamer, hij ook, ga ik slapen, hij ook! 'k Weet niet wat me overkomt!! Ok, het is bepaald geen straf maar toch ... Er is natuurlijk ook een leven zonder Keith. Hoewel ook Nieuwjaarsdag draaide voor het merendeel om hem.

Bekijk de afbeelding op ware grootte

Maar daar hebben we maandag verandering in gebracht. Wel samen wakker geworden maar daarna zonder hem met Sonja richting Florida Mall gegaan.

Helaas moest Ray ook verstek laten gaan, nu geveld door een behoorlijke verkoudheid, sneu hoor. We lieten hem goed verzorgd - medelijden is écht niet nodig; hij beschikt over één zeer dedicated private nurse en een ook dedicated assistent nurse - achter en togen richting Mall. Geparkeerd bij Het Florida Hotel -tip van Sonja!- en vervolgens de winkels ingedoken. Nou ja winkels, het bleef uiteindelijk beperkt tot de ons welbekende Macy's en Dillard's. Het was druk, beter zéér druk. Dus meerdere keren de -zeer herkenbare?- ervaring dat browsende shoppers onverwacht tot stilstand komen om zich iets af te vragen. Wat?? Geen idee!!! Maar 't houdt wel op en leidt tot de nodige 'bijna-botsingen' en licht irritatie. Maar daar was Macy's. En ja hoor gescoord - sales uiteraard! Vervolgens op naar het food court. Druk, of beter super druk. Geen tafeltje vrij op de hele court.

Leonine 002 

Wij zagen ons al rondcirkelen met 't blad volgeladen ... Maar met Sonja op de stand 'tafeltjesjacht' gaat dat niet gebeuren; in no time een aangename plek!

Leonine 001

Met een voedzame lunch in onze maag, mocht Dillard's zich op onze klandizie verheugen. En Dillards means shoes and boots!! Ja hoor, gescoord!!!

Leonine 003

Nee, niet één paar dat bestaat uit een rood en zwart exemplaar maar ... juist!  Als Sonja zegt: "Nou, ik heb wel teckelpootjes", dan voelen die van mij vaak hetzelfde

en is dat het sein dat we onze 'shopping miles'  voor die dag weer hebben gemaakt en huiswaarts keren

Bovendien was Ray alleen thuis dus: richting villa. De 'buit' geshowed én goedgekeurd door Ray. Keith was in geen velden of wegen te bekennen. Vast weer aan het componeren. Dat vindt 'ie leuk en daar is 'ie bepaald goed in. Luister maar eens naar deze compositie: http://www.youtube.com/watch?v=ZzlgJ-SfKYE

Na een gezellige borrel, lekker gegeten, heerlijke dumbofilm gekeken en toch maar weer met Keith gaan slapen. Het leven is goed!

5 opmerkingen:

Saskia zei

Hahaha Leonie je hebt je roeping gemist, heel leuk. Nou wordt ik zelf niet koud of warm van Keith maar ik snap wat je bedoelt.
Mooie laarzen dames, jullie hebben je best gedaan om de drukte te trotseren.
Have Fun!!
Saskia

ina snoeij zei

ohhh jullie hebben je in de drukte gestort,heldhaftig hoor !
En mooie laarzen gescoord, maar voor hier kun je beter een paar kaplaarzen kopen, vandaag een donkere, regen dag. Weinig daglicht gezien, moet je hier voor een therapietje nemen ....
Dat ga ik ook instellen een gastcolomnist(e), is een leuke afwisseling. Ga zo door Leonine.
En voor Ray, beterschap, ook voor de verkoudheid zijn bergen medicijnen te koop en dan ben je er zo vanaf.

Anoniem zei

Heerlijk toch, twee shoppende dames. En het heeft gelukkig nog wat opgeleverd ook. Veel beterschap voor Ray en Léonine weer bedankt voor de bijdrage aan het blog en nog veel plezier met Keith.

Teleton zei

Als ik de drukte in de Food court zie, heb ik ineens het idee dat Ray mischien wel een beetje schoolziek is. En neem het hem maar eens kwalijk........

Marja en Tony zei

Wat een perfecte Girls day, en wat sneu nou voor Ray dat hij nou net op zo'n shop dag niet lekker is!
Léonie, het was weer Top, bedankt.