maandag 17 mei 2010

Shoppen

Dat was de bedoeling gisteren. Na een heerlijk ochtendje aan de pool te hebben doorgebracht was het de beurt aan de eerste shopping ronde. Op naar de Florida Mall. Op deze zondagmiddag was het behoorlijk druk. We hadden geluk, er reed net iemand weg van een plekje onder de bomen, want wat is het warm, daar moeten we nog even aan wennen. In de mall was een promotie aan de gang voor de US Virgin Islands, een vakantiebestemming. Gezellige reggae muziek, danseressen en steltlopers, prima sfeertje.

Steltloper

Maar er moest geshopped worden en we hebben de mall rondgelopen, gekeken, iets gegeten en… konden het zelf niet geloven, we hebben niets gekocht!!! We vonden het heel bijzonder dat we zonder iets een shoppingmall uitkwamen. We hebben geconcludeerd dat we nog even op gang moeten komen, we verwachten ook dat het wel goed komt. Diep teleurgesteld zijn we naar Davenport gereden en kwamen in een forse namiddag onweersbui terecht. Fles wijn opengemaakt en ons verdriet weggespoeld, waarna we heerlijk zalm met salade hebben gegeten. Het is nu 6.00 uur en het heeft geregend vannacht, we hebben nog geen plannen voor vandaag, eerst de weersvoorspelling afwachten.

De vulkaan is nog bezig, horen we op het nieuws en hindert toch weer het vliegverkeer.

3 opmerkingen:

Teleton zei

Jee, wat een vroege vogels zijn jullie! En pechvogels ook; helemaal niks kunnen kopen in de Florida Mall. Dat was effe schrikken zeker?

Hoe dan ook, vandaag de meeste kans op regen, dus wellicht een nieuwe ronde om de creditcard eens fors door de gleuf te laten glijden?

Have fun!

Rick, Sunshine State zei

Opstart probleempjes, ach die lossen zich vanzelf op. En het werkt toch super besparend hihi. Gelukkig is er zat te doen, dus helemaal niks doen zal het ook niet worden.

Nog heeel veeeel plezier van ons !!
En ik lees het wat wat het geworden is.
Wel langer uitslapen hoor ;-))

Anoniem zei

Nou Sonja, dit is wel heel speciaal: ik lees je verslag enkele uren nadat jij hem hebt gemaakt. Wat een weer he? En wat een knallen. Vanochtend nog wat gemiezer, maar ik blijf gewoon hopen op wat zon. Die komt heus wel. Goh, dat jullie niks hebben gekocht in de mall! Dat gezegd hebbende bedenk ik me dat het natuurlijk geen Walmart is, daar kom je nooit met lege handen uit. Terwijl ik dit typ hoor ik de grasmaaiers starten. Dat gaat ook maar door hier. De dag gaat weer beginnen, misschien doe ik de mall wel.
In welke wijk zitten jullie?

groetjes van ekkie50 (Indian Creek)