donderdag 13 mei 2010

We zijn er klaar voor!

Koffer bijna gepakt, online ingechecked mooie stoelen 17a en b in de 777, dus volop ruimte. We kunnen vertrekken, morgenochtend Léonine ophalen en op naar de luchthaven. De aswolk geeft waarschijnlijk geen problemen meer, de vlucht van vandaag is op tijd vertrokken, als de vulkaan zich rustig houdt zullen we morgen smoothly de oceaan over kunnen.

Op het werk de out-of-office aan, lopende zaken overgedragen en de eerstkomende 16 dagen zon, plezier, warmte en vooral geen verplichtingen.

Onze plannen om met de auto over Daytona beach te cruisen zullen we moeten bijstellen, vriendelijke waarschuwing van Ton dat het zand te rul is om op te rijden. Jammer, maar laat het dan maar zo blijven want dat betekent in ieder geval geen regen. De weersvoorspelling ziet er prima uit, zodat ‘de stemming er prima inzit en als er niets verandert dit ook zo zal blijven’© .

10 opmerkingen:

Anoniem zei

hey Sonja,
Heb je nog ruimte ... ik wil mee !!!!
fijne reis.
groeten Ina

Rick, Sunshine State zei

Nou een hele fijne vakantie van Mandy en mij.
We gaan jullie volgen en hopen dat jullie een goede vlucht/reis hebben.

We wachten op de eerste berichten vanuit Florida.

Anoniem zei

Hi Sonja,
met heel veel plezier heb ik je ontzettende gezellige vorige reisverhalen gelezen en ik kijk uit naar jullie komende avonturen!
Hopelijk weer wat mooie schoentjes op de kop tikken ;-)
Wij vertrekken over 20 dagen en heb mijn shoplijstje al klaar..Voor die tijd nog even meegenieten met jullie. Een hele goede reis en veel plezier!

Marja en Tony zei

Wauw dat schiet nu echt op...wat een heerlijk vooruitzicht zeg, ik wordt toch wel een beetje jaloers, maar gun het jullie van harte.
Fijne vlucht en laat snel weten hoe de reis is verlopen, veel plezier.

Groetjes Marja

Robert-Jan en Yvonne zei

Hele goede reis gewenst !!!

de Schipkes( eigenlijk van 't Schip haha) zei

Nou wij mogen over 2 weken.

Hele fijne vakantie en ik ga lekker genieten van jullie belevenissen .

gr Lea

letournerie zei

Hoi Sonja,
Eindelijk is het zo ver. Jullie liggen nu nog in bed, hoop ik ;-)
Geniet ervan hoor. Ik zal jullie elke dag volgen.
Groetjes, Renée

Anoniem zei

Heel veel plezier hier (ik ben jullie een week vooruitgegaan).

groeten van ekkie50 van het Floridaforum

Teleton zei

En als het goed is zitten de dames rond deze tijd met een bakkie troost in Davenport.

Wat zijn we benieuwd naar de reis, de villa, de auto, maar eerst eens even rustig acclimatiseren.

Anoniem zei

Hoi Sonja,
Hoop dat je een goede vlucht hebt gehad?
Wacht je verhalen af.
Groetjes Emily